Dåligt

Det är dåligt med kommentarer känner jag just nu, antingen har mina läsare blivitt lata, eller så har jag blivitt dålig på att skriva, man kan ju inte tvinga fram roliga inlägg det kommer med tiden, ibland blir det lite tråkigt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om så därför skriver jag inget ibland,, och berättar istället hur min dag varit.

Nu ska jag göra en sak som jag lovat länge iallafall i en vecka kanske, men glömmer det hela tiden. I've got a blond friend named Fille,, Vet dock inte något direkt skvaller om denna dama, men kan avslöjja hon var på kullgrens i Lördags with some unknowed persons haha

duger det ? ;)

vettigt inlägg?? mja men det är ett inlägg iallafall :)

Kommentarer
Postat av: fille

haha de duger så bra så :D jag ska skaffa en Iknowwhatcamisexzitadidlastnight.blogg.se! Lägg den meningen på minnet, PUSS.

2009-11-12 @ 01:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback