Usch usch

Idag var jag ju som sagt på handledarkursen så jag kan börja övningsköra nu snart. Den var rolig och väldigt lärorik men det beror nog på den bra läraren som jag nog vill ha när jag ska övningsköra sen. Men iallafall när vi nådde oss halvtid så blev det dags för fika. Då jag såg detta äckliga skärmmande det sved i ögonen, dom som skulle skära till sig en bit veteskiva tog liksom inte på sin bit dom skärde bort utan höll sin hand där det var som mest eller vad man ska säga. Dom pillade på nästa persons bit kan man säga, och alla gjorde så. Jag menar man brukar ju hålla i biten man skär bort inte på nästas det är ju äckligt. Så stod där och tänkte hoppas personen innan mig har tvättat händerna ordentligt. Det är ju inte konstigt att svininfluensan sprids när folk inte kan skära veteskiva ordentligt.

Jag kanske är lite känslig tyckte det bara va som sånna som ska köpa frukt i affären så tar dom på fem äpplen runt det äpplet dom ska ha. och om man tänker att alla gör så tänk va många som pillat på äpplet innan dig som du kanske skippar att skölja av och bara stoppar i munnen. Personen kan ha runkat, eller tagit i hand med folk som nyss petat sig i näsan. Eller en person kanske pillar på alla äpplen som har en sån där näsduk i fickan han ständigt snyter sig i. Ja så tänker jag.

" NÄMEN bjuds det på veteskiva va gott då tar jag på hela längden innan jag väljer min bit "

Kommentarer
Postat av: Olén

haha det är rätt! jag tänker exakt som dig när det gäller sånt där. folk tänker inte, eller så njuter dom av att sprida. Hörde man visst "tar" igenomsnitt på 5 kukar per dag.



dock sköljer jag mina äpplen NOGGRANT varje gång. :D

puss och kram

2009-12-03 @ 02:16:07
URL: http://fitnessatot.blogg.se/
Postat av: marre

jag har gått vidare i tävlingen '' årets blogg'' så gå gärna in här http://dianasblogg.blogg.se/2009/december/arets-blogg-rostning.html och rösta på min blogg! tack! =)

2009-12-03 @ 09:17:16
URL: http://marrema.blogg.se/
Postat av: k

haha tänk o bli avsugen av henne hah, gillart

2009-12-03 @ 11:48:50
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Regina

Ja men CAMILLA!!! Man pillar ju på alla äpplen för att man inte vill ha ett med en massa blåmärken eller som e mjukt. Jag tar ju aldrig på ett bra äpple utan att köpa det. Så om du är så dum att du tar skrynkliga äpplen med blåmärken så får du skylla dig själv om någon tagit i dem innan!! <3



Däremot håller jag absolut med dig om detta med vetekransen, va fan e folk dumma i huvet eller??? Eller så kunde ju dom på trafiksklan lagt en handduk över där alla puckon absolut ska hålla, så gör de ju på vissa restauranger där mn skär bröt själv.

2009-12-03 @ 13:59:46
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback