Vad är det för fel med att..

1. Inte ha dom där känslorna att vilja skaffa barn, eller att alla barn är söta fasten dom spyr och bajsar drägglar osvosv

2. Inte känna att man måste gifta sig någon dag för att livet ska vara fulländat, vad är det för fel med att bara vara tillsammans eller singel?

3. Tycka att plastikopperationer är en bra grejj, vill man förändra något och har pengar why not? en psykolog löser inte allt..

4. Tycka att alla dessa nutidens bögar, twiligt vampyrer och sångare som johan palm, darin blablbaball osv osv bara suger,,,jag skiter i om ni är råkåta och vill knulla dom,, jag vill bara spola ner dom och låta dom försvinna..


Kommentarer
Postat av: kristina

Jag vill gifta mej, men ser ju inte att livet är fulländat bara för jag gjort det sen.



sen fattar jag inte du skriver att du vill spola ner nu tidens bögar ? Är du emot bögar ?

2010-09-06 @ 10:31:41
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback