Underbara låtar

Lägger upp lite låtar här från min playlist på spotify

Som ni även kan komma till genom att klicka => Camiii

Daniel Adams-Ray – Dum av dig

Nelly – Just A Dream - Main

Daft Punk – One More Time

Lady Gaga – Telephone - DJ Dan Vocal Remix

DJ Ortzy & Mark.M feat. Aria – Party In Miami - DJ Falk Edit

Akcent – That's my name

Spencer & Hill – I spy - Radio Mix

Sen har ju alla musiksmak som baken, så jag skiter i om ni inte gillar min smak huvudsaken är ju att man lyssnar på det man själv gillar ;)

Nu ska jag ta en lugn cykeltur till centrum (om den lilla hålan jag nu bor i har något som kan kallas centrum?!) och hämta ut min nya jacka och äta lite glass med Mr F och hans syster,,glass är ju bästa medicinen om man är lite förkyld, plus ett kilo godis si så där


Faan hoppas den passar nu, och är go å allt,, hört att den kan kännas lite plastig? hoppas verkligen inte den är de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback