Städa städa städa

Jag karvade upp tröjjan, knäckte nacken peppade mig själv och tog tag i att städa heeela huset..dammsög överallt för med två små hundar blir det fan mer päls på golvet än va dom har på sig känns det som...

Så tog jag även fram moppen, gorde lite snygga moves med den kasta mig runt å runt hahaha,, ja man får ju ha kul när man städar, musiken var på max,, så nu luktar det mumma här inne.. har till och med städat dassen,, ja hör å häpna här finns det allt en kvinna som kan städa ordentligt bara om hon vill :D

Jag har faktiskt haft ett riktigt "skit" jobb tidigare då jag städa hotellrum och massa toaletter så hemma har jag ingra problem med att göra sånt,, men at gå tillbaka till ett sånt jobb efter den sommaren tror jag inte kommer hända om jag inte har en jätteekonomisk kris,,, visst alla jobb är bra jobb, när dom passar personen helt enkelt.. det där va inte riktigt min grej men jag är glad att jag har testat på det i alla fall :D

Nu ska jag göra något jag inte får för pappa, men pappa tog halva min säng när jag va i Norge så när jag kom hem stod bara en enkelsäng kvar,, nu kommer min hämd pappa,, jag tar tillbaka den medan du är i Grekland IN YOUR FACE!!! haha jag måste va en riktig sketonge känner jag..



 

Brorsan i bilen här om dagen när det var rundtur i Håbywood för hans dama :)

Hoppas hon fick smak på det goda livet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback