Säger vad jag vill bryr mig inte..

Tycker det är kul att det finns folk i min närhet som säger till mig att jag faktiskt inte behöver säga allt på bloggen och på facebook..allt ska va så hemligt hela tiden man får knappt säga vad man äter...

Men egetligen hur mycket avslöjar jag av mitt liv? hur mycket vet ni om mig? jag tycker inte jag säger allt precis,, säger ju det jag vill och det skäms jag inte för..this is me live with it!

Vad är det för mening att hela tiden hålla tyst och gömma sig i ett hörne, är det då man lever?

Ett liv ska levas som man själv vill inte som någon annan tycker och tänker



kvinnan med dom snygga tatueringarna, Angelina Jolie såklart

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon har grymt snygga tatueringar!! Blir assugen på att tatuera mig själv! Funderar på om man ska gå till en studio för att få en bild på min ide =)

2010-09-14 @ 21:30:27
URL: http://sassigirl.blogg.se/
Postat av: Regina

håller med dig helt camii! Vissa saker du berättar är nog sånt som JAG aldrig skulle berättat, men man e ju olika för guds skull! Såvitt jag vet så e du inte omyndigförklarad så du kan nog avgöra själv vad du skriver. Tycker aldrig du har skrivit ngt ssom kan skada ngn annan heller. Eller ditt jobb.

2010-09-14 @ 23:25:47
Postat av: Elin

hm. sån va min kille ett tag med. han va arg på mig för att ja va så personlig och han tyckte att jag "blottade" mig :P ja tog bort min blogg då. sen efter nån vecka så kom jag fram till att jag faktiskt skiter i va han tycker om min löjiga lilla blogg :P jag tycker inte att jag blottar mig för fem öre, och jag avslöjar inget "hemligt" eller ngt. utan bara skriver massa skit o lägger in bilder. så jag gjorde en ny blogg o skiter i va andra tycker ;) O ja tycker du ska göra samma :P

2010-09-15 @ 11:24:13
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback