RÖSTA Rödgrönt!!!

Ne jag är inte blå, för jag förstår inte varför dom som redan har lyckats ska belönas och dom som haft det svårt ska ha det ännu värre?
På alla blåa låter det ju som att ni blir av med alla pengar ni har när ni får lönen för att alla som har det dåligt får dom? så är det ju inte riktigt,, tycker det är bättre att alla hjälps åt för att komma till samma mål...

citerar en vän: "

Kan någon ge mig källa på att det skulle vara bättre att privatisera offentliga företag? Om inte, så borde moderater rösta rött i detta valet. För 'bytt e bytt och kommer aldrig tillbaka'. säljer M ut allt så kommer vi aldrig komma tillbaka. SWE driver en av världens bästa välfärder, USA (där allt är privatiserat och sponsrat) är på plats 46, efter Cuba. Finland, där allt e offentligt ligger i topp. Inte talande nog?"


"Jag är inte partipolitiskt engagerad i något parti men det här valet i år är nog det viktigaste val jag har upplevt hittills i mitt liv. Och varför det? Jo, för att nuvarande regering håller på med en stor omställning, en omförvandling av Sverige, som vi inte kan ta tillbaka om fyra år"



Kommentarer
Postat av: Regina

Yeeeyyy!! Väl talat Camilla! jag tror också på ett solidariskt samhälle, att ta hand om varandra, satsa på de svagaste grupperna. Kort och gott, jag vill ju bara att ALLA ska ha det så bra som möjligt.

2010-09-14 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback