Operation

...att få raka och fina tänder,, uppmanar alla till att skaffa tandställning som funderat på det och vill rätta till sina tänder..även om det ser förjävligt ut och känns som man kanske är "gammal" för det,,tveka inte passa på medan det är gratis också.. för sen när du är äldre kommer du ångra det så sjukt,,,kan säga att jag innan jag fick min nästan böla över det för tänkte att ingen ens skulle vilja gå brevid mig,, kände mig så sjukt ful..vilken kille skulle vilja pussa en tjej med räls liksom? haha sjukt töntig va man när man va yngre asså..

Men efter att ha haft den är jag sjukt nöjd kolla bara skillnaden,, hade ångrat mig så nu om jag inte hade gjort det...

Och nej jag har aldrig blekt tänderna!

Borsta morgon och kväll, rök, snusa eller drick inte kaffe..



Dör av skratt varje gång jag kollar på den översta bilden vilken jääävla skillnad

kommer ihåg att en kille sa till mig på den tiden " Va fina tänder du har du behöver ju inte tandställning " jävla fjäsk bara måste det varit haha

Kommentarer
Postat av: kristina

haha tog du upp detta för du såg mej under dagen eller vadå ?

2010-09-27 @ 08:01:39
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback