jobbiga hörlurar %&!!!#¤

fan dom hörlurarna jag fick med till min nya mobil är ju sånna bra MEN dom där plupparna man ska trycka in i örat är för stora för mina små öron så dom glider bara ur heeeeela tiden får daaaamp,,, för ljuder låter så jävla fult när dom glider ut,, blir liksom helt sterilt utan någon bas,,, jag trycker i dom igen för kun å fosterland så säger det wiiiipsh så är dom fan ute igen....haaatart,, något tips på hur man får dom att hålla sig inne? eller finns det mindre sånna kuddar att skaffa i plast man sätter på?



Kommentarer
Postat av: kristina

sv, haha ja men ja kan ju inte direkt ringa till kina

2010-09-02 @ 18:52:03
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: ravo

teknikmagasinet borde ha mindre kuddar :)

2010-09-02 @ 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback