Jag har svårt att fatta handligen i IDOL

Idag tänker Natta tvinga mig att se på IDOL :( har inte sett på det programmet sen det började typ haha,, fattar inte grejjen med det längre,, folk gör bort sig, några lite bättre går vidare, men den som vinner går det alltid sämst för efteråt känns det som,, tvåan brukar de gå bättre för,,sen så kommer dom oftast inte ifrån sverige blir bara kända här,, med sina skitlåtar,, visst några har lyckats få lite album släppta i andra länder,,men kan ju ändå inte säga att det är superhittar precis haha..

Ne jag rådissar nog IDOL men ser på det för frugans skull, ska köpa en fetgodispåse och blanda en riklig grogg så överlever jag nog :)


Min snygga fru även så kallad fru snygg har gjort film, ja vi är allt lite utav byns kändisar eller Håbywoods kändisar även om hon bor i dingelidongs Riviera ..det är inte alla som lyckas som vi, men det är la tur det, vilka skulle vi annars se ner på ;)   ( jag hoppas ni fattar att jag driver, annars är ni måttligt dumma haha)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Agnes hamnade faktiskt på USA:s topplista!! Tänk för du tkr jag är snygg ;) Det är du med!

2010-09-09 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback