Hemsk natt

Och nu snackar vi inte mardrömmar även om det kändes som det... har varit lite förkyld det senaste,, problem med bihålerna,, men tänkte liiiiite träning kan la inte skada så mycket..var så sugen på att träna,, så träna ju bara några övningar,, och nu igår kväll började min hals bli öm och röd,,,och innan jag skulle sova hade den i princip svullnat igen såg jättehemskt ut som att jag inte hade något hål xD

Somnade men vaknade två timmar senare gjorde så jäääävla ont kunde inte ligga åt något håll,, kunde inte somna om,, kunde inte svälja eller hosta..så var uppe och drack några ggr men hjälpte inte gjorde bara ont...aah det gjorde så jävla ont så jag låg och lipade till slut,,, men fick svälja massa värktabeltetter och sen somnade jag efter ett tag igen...

Dagens tips TRÄNA INTE NÄR DU ÄR SJUK!


Men detta ska inte stoppa mig för att festa ikväll haha,,,lär va död i morgon haha


Kommentarer
Postat av: Elin

sv; ja, Ball e hon faktiskt! haha, lite sönderopererad bara, hon va snyggare är hon va ung! :)

2010-09-25 @ 14:56:53
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: sofia

kul att du är med, kolla ikväll om du blev vald:)

och det är ju lördag och allt, hoppas att det är bra med dig:)

2010-09-25 @ 17:34:15
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad vill du ha nu? :) Smycken från Kenza's kollektion?

2010-09-25 @ 21:41:34
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback