Ångest

Jag gillar inte den här perioden på året, höst å vinter är den ångestdrabbade perioden i mitt liv...är nästan alltid deppig.. känner mig aldrig tillräcklig,, kan aldrig göra något rätt, bara massa klagomål från höger och vänster..vill bara stänga in mig i ett rum och skrika å gråta av mig låter kanske ganska galet.. men att visa att man mår dåligt nu för tiden är ju bara ett sätt att kräva uppmärksamhet tydligen? att någon ska tycka synd om än...att visa det vore en svaghet..

Känns som det är för mycket krav i dagens samhälle så man glömmer bort att leva...



bild från i somras

Kommentarer
Postat av: elin kärlek♥

Hallå där!

Skulle du vilja ha mer läsare på ett roligt och lätt sätt? Var då gärna med och tävla i min blogg :)Tack på förhand / elin kärlek

2010-09-28 @ 02:46:06
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback