24 timmar

Sitter sprängd mätt efter mammas 2rätters,,, aldrig mer fisk och räääkor,,nu rapa jag,,det luktar fisk å rääger..

Peppar inför jobb i morgon på H&M, känns som det var mycket längre sedan jag jobbade än va det var,, men gott att vara tillbaka och tjäna lite cash :)

Längtar tills den 28okt då händer det grejjer DÅ DRAR JAG :D wiihooo :D

Jaa och nu kommer camiiis 24-timmar

08:00
Camilla anländer till konsum och handlar innan de uppnat och får gå ut bakvägen för att hon är kändis
09:12 Camilla sätter sig på en buss mot stan

haha nee nu orkar jag inte skriva mer klockslag haha va en dålig ide behövde ju tänka vad jag gjorde näär

Ne men blev att se på massa film med Mr F och bara ta det lugnt, en perfekt torsdag ;)

Så har jag köpt 1kg godis nu hahah varför?! jag skulle bli nyttigt va hände med dää ?

Ska sätta på en film nu och softa loss i en softilosk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback