Röögar du?

Röker ni eller har rökt?

 

Kan säga att jag röker inte, men jag har provat.. förstår inte varför folk i vuxen ålder börjar röka eller ens i ung ålder? man vet ju att det är dåligt,,,varför göra sig beroende då?.. och när fan var det coolt att röka? vissa säger ju att dom börja pga de.. eller grupptrycket.. men vilket grupptryck bara för att andra gjorde det och fråga om du ville ha?... då har man rätten att säga nej,, är ju ändå bara av "artighet" dom frågar om man vill ha oftast..

 

Varför man inte ska röka enligt mig

1. Du stinker skit

2. Du får mina kläder att stinka skit

3. Du får dålig andedräkt

4. Sämre smaklökar

5. Dålig hy

6. Risk för cancer

7. Du sparar pengar på att inte röka

8. Finare tänder, alltså vitare

 


Kommentarer
Postat av: Michael

Jo Camilla, eftersom du och din kompis sanna rapa med öppen mun, kan inte jag få höra er två rapa med öppen mun så jag hör ert rap:)

2010-10-04 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback