Beslut

USch för beslut, varför inte bara ta saker som dom kommer? men ändå kommer det tillfällen då man måste ta ett avgörande beslut...hur ska jag göra? tänk om det blir så om jag gör så? tänk om det är bättre jag gör så? tänk om jag ångrar mig om jag inte gör så? tänk om jag ångrar mig om jag gör så?

Tysta ner skallen ska jag göra nu,, vet inte vad jag vill,,kan inte komma fram till något,, mer än allt jag vill ha..

En dag kommer jag att bli rik jag vet det bara,, kommer ni bara "aah ellerhur fortsätt dröm"  klart man inte blir rik om man inte tror på det, eller har tanken på hur man ska bli det...men ett svenssonjobb räcker inte..

En dag, den dagen kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback