Om huvudet är dumt får kroppen lida

...och det är nog sant..finns ett ord som börjar på K som jag nog aldrig kommer att förstå.. mer än att det är jobbigt, krossar än totalt, fult, mörkt, avskyvärt och alldeless underbart...men bara i en stund..



Jag försöker få ut min blogg nu, för klart man vill ha en stor blogg när man skaffar en blogg? man skaffar den ju inte för att ingen ska läsa,,då kunde man lika gärna skrivit dagbok bara,,eller?!

Hur som helst behöver jag tips,, vad ska jag ändra på designen? något ni stört er på?

Något jag skrev om förr som ni saknar?

En tjänst jag skulle bli jätteglad för om ni gjorde är att länka min blogg på er facebook, blogg eller bilddagboken.. självklart länkar jag er också med bild och allt på min blogg som gentjänst så båda tjänar på det..  :)

En sminkning jag gjorde i sthlm,, dålig kamera,,och det va innan jag färgade brynen så dom är fucked up.. men annars nöjd,, kul att exprimentera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback