Hjälp!?

Ge mig ett bra tips på att spara pengar? hur man gör för att verkligen inte norpa... att ha en spargris som inte går att öppna funka inte ,, lärde mig nämligen hur man får dom att åka ur hålet ändå..på kontot vet jag att man kan skaffa sparkonto man inte kan ta utav,, men vill ändå ha möjligheten om det nu skulle vara så att jag fick nån kris då jag behövde dom... men jaa som sagt hjälp,, för har en sak jag viljat spara så länge till nu och de går bara inte..

Eller finns det något bra vis att tjäna snabba pengar på än att bara jobba?

Kommentarer
Postat av: ravo

fonder? prata me banken isåfall.. du sparar dem o de växer undertiden o du kan förlora på de men oftast vinna :) o bättre än sparkontot.. ge pengar till dina föräldrar o låt dem spara dem i deras konto o ger dig då du ska ha till något viktigt :) eller vara snäll o köpa några ben&jerry åt mig:D

2010-11-09 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback