the himmel is schün

Vilken härlig morgon, SOOOL! det måste ju bli en bra dag då känns det nästan som..idag skulle jag eller ja jag ska ju fortfarande på arbetsintervju till HM, men jag vet inte om jag vill ha det jobbet eller inte,,har så svårt att bestämma mig..för tar jag det måste jag faktiskt flytta för att det ska funka..

Idag ser det ut som det kan bli lite shopping efter intervjun, så kommer väll upp bilder senare om jag skulle hitta något (vilket nog inte kommer att vara något problem...) Och denna månaden påtal om annat ska jag ÄNTLIGEN fixa till mitt hår,,, ska bli så långt och fint igen :D dock så har jag fortfarande problem för att bestämma mig vilken nyans jag ska köra på i håret,, ljusare? eller rödbrunt? hmm hmm hmm ! STORA problem jag har haha


Suger att jag inte har några bilder att lägga upp nu så lägger upp något gammalt nu ;D



skönt att detta helvetet är över,,,ryser bara när jag tittar på det :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback