Sista kortet är lagt

ska aldrig mer spå mig online, fy vart ända kort jag dragit idag har haft negativa meningar...inget av det kan va sant,, i alla fall kan kortet glömma att jag tänker bli gravid,, det händer bara inte,, no fucking baby boom ska förstöra min kropp,, oh nej!! ska sy igen mig ,,, eller klippa stockarna hahaha,, fan är helt nojjig nu,, pga ett fånigt kort online? hahaha jag är fan patetisk ahahhaa

dags att se på lite family guy och sen sova :)


 

Har testat det mintgröna lacket från HM nu påtal om viktigare saker, tycker det la sig fint och torkade snabbt...just nu tycker jag det va ett jätteprisvärt lack,, ska se hur länge det håller sig fint bara :)


Kommentarer
Postat av: kristina

gillart

2010-05-12 @ 06:01:11
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback