Se bakåt

Jag har en person i min omgivning som bara ser bakåt hela tiden, alltid i fågesätter saker som hänt innan, eller saker man inte gjorde några timmar innan,,det ska alltid va ett jävla ältande om "historian" blir så förbannad så snart kommer jag nog släppa en bomb,, för vad är det för mening att bara se bakåt hela tiden att leva i ett förflutet ? jag ser frammåt, jag lever för nuet och framtiden..att jag tex missar en buss för att jag helt enkelt inte hann med den,, varför ska jag älta alla osaker och fel jag gjorde för att jag inte hann med den? kan istället tänka att till nästa gång kanske jag ska va ute i lite mer god tid,,, tänker fan inte låta någon dra ner mig till att ta det som att det var jordens undergång för att man missa en jävla buss`?!?!?!

Tycker att folk som är bakåtsträvare som lever i sitt förflutna, som bara ser bakåt hela tiden är bittra och sorliga,,, det är inte så kul att befinna sig i eran närvaro,,,ta vara på livet och se frammåt och lev det istället..




Kommentarer
Postat av: Nicho

your pure beauty <3

2010-05-26 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback