Göteborg

Nu drar jag till Göteborg, tänkte köpa mina nya extensions idag, dock vet jag inte hur öppettiderna är på Safari där jag köper det, får hoppas dom har öppet till 4a i alla fall, det är ju för bövelen måndag man kan ju inte stänga tidigt då HOPPAS JAG haha

Ja vi får väll se sen hur det gick med det, jobbiga är att jag måste sitta och sy hår halva kvällen i så fall och färga och grejja. Men vill man va fin så får man lägga ner tiiiid  ;)

Gud va jag älskar rosor det är helt klart min favorit blomma, dom är så vackra i alla färger. När jag skaffar eget ska jag alltid ha rosor på bordet <3

Kommentarer
Postat av: Nicho

Vem e sveriges vackraste brud?



joo min så klart :) <3

2010-05-13 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback