Förberedelser

Självklart är inte bara packningen det viktiga innan resan, det är ju utseendet också..när man anländer vill man ju inte se ut som en bondlurk även om det är det man egentligen är... jag vill anlända så dom tror det är en kändis som har kommit till deras land..och om någon frågar kommer jag absolut säga att jag är sveriges största bloggerska hahahah...ne men oki skönhetschecklista innan avgång

Raka benen... CHECK

Noppra ögonbrynen...CHECK

Måla naglarna...CHECK

Inpackning av hår...CHECK

Ansiktsmask...CHECK

PEELA kroppen...CHECK

jaa det är ganska dystert att behöva säga att jag faktiskt inte har kunnat sola på väldigt många veckor pga min nässelfeber jag hade som förstörde hela min solbränna jag jobbat på hela vintern *gråter* ne men seriöst snart är jag igång igen och då ser nig negersexzita på stan igen ;)

Så får väll nöja mig med att vara skandinavisk vit ett tag till,,jag är ju trotts allt inte ginger i alla fall..något positivt liksom.. hahaha ;)


Så jag ska se ut på stranden i sommar ;) *härligt önsketänkande haha*

Kommentarer
Postat av: ravo

vart ska du åka:O du har glömt o stoppa in mig i reseväskan fan :(

2010-05-16 @ 16:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback