Allvarligt talat



Vanessa:

Allvarligt talat, jag är trött på det här. Kommer hem och du är aldrig där
Allvarligt talat, du beeter dig som ett barn. Ute varje kväll på stan
Allvarligt talat, problemet med dig du vet inte vad du har.

Allvarligt talat, är de såhär det ska va kan vi lika gärna låta de va.

Mange:

Allvarligt talat, jag har gjort mitt bästa.
Gjort som du vill, dragit ner på och festa.
Och de finns inga andra tjejer, du känner ju mig jag är fan ingen player.
Och jag är trött på att bli anklagad, tagit den luften när du behagar.
Du vet inte vad du har, men om jag drar
får du se vad du inte har kvar.

Vanessa:ohoh ahaha allvarligt talat är det såhär det ska vara

ahah ohoh om du förklarar
Mange:vad ska jag säga,hur ska jag göra jag har
försökt men du vill inte höra
Vanessa:Ohohahah allvarligt talat

Mange:Om det inte passar, fuck it,jag är så trött på att tjaffsa faktist

Mange:fan vad du tjatar, planlägger saker du vet att jag hatar
Frågar mig, vad tänker du på nu; Ingenting, så snälla kan vi gå nu
aa, jag gillar sport på tv men

du gillar bara portmonnä min vän
De är Okej att du är vän med ditt ex men
glöm inte vem som är där när du är knäckt

Vanessa: Allvarligt talat,du tycker att jag tjatar,
det blir inte bättre om vi aldrig pratar
Du vill aldrig hitta på nånting,Varför kan jag aldrig få nånting?

Allvarligt talat, jag har pratat med din mamma och hon sa desamma.
Allvarligt talat, äre såhär det ska va kan vi lika gärna låta det va.

Ref

Vanessa: vad vill du ha av mig?Vem ska jag va för dig
För du kan låta mig då
Mange: det gäller dig med, det gäller båda två.

Vanessa: Vill du säga var vi står?
Mange:Kan du förklara så jag kan förstå.

Ref

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback