-soool!!!

haha klart det blir sol nær jag klagar på det grå vædret,,och døøøvarmt men jag ælskart,,, sitter och dricker lite likør och æter chips,, nicklas håller på att fixa med isvatten och pizza *mums* :)

Kænns verkligen som att jag ær på semester det var behøvligt ,,,dagiset tar ju kol på æn,,,,funderar på att stanna hær,,,børjar ju førstå norksa nu verkligen...kempegrejt! ;D


Dagens citat

"Nær spriten går in går vettet ut !"

Blir nog en lugn kvæll idag igen,,,fast vem vet? livsnjutaren brevid mig kan komma med ovæntade planer,,så snart kanske man står ,,jaa jag vet inte vart men någonstans... ja men nu ska jag ut i solen och schteka mig lite ;)

Puss på er från eran Sæxzitøø ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback