Uschamej

Idag vaknade man av den härligaste magvärken, låg och vred mig och kved, letade efter värktabletter men hittade bara Alvedon vilket inte hjälper alls..Men det är ju i alla fall fint väder idag, kom precis in från en härlig promenad, fick testat dom nya glajjorna och jag gillar dom.

Och under min promenad märkte jag inte bara att jag gillade dom och att det var fint väder,, även att hästarna har sketit sönder hela vägen. Asså hur jävla mycket kan en häst skita egentligen? 3 ton bajs på vägen och jag överdriver bara lite när jag säger det.


Nu ska jag göra en kladdkaka och sen se på Family Guy såg att det går fan inte Svampbob idag,,katastrof!!! bara nått jävla hus med Anubbis !!!

Saknar håret lite, men får vänta till sommaren iallafall innan det blir så långt igen :D

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Vill du bli veckans Outfit hos mej.?

Skriv en kommentar och länka din favorit outfit här:

http://sandrarr.blogg.se/2010/march/veckans-outfit-tavling.html#comment



Lycka till.!

(Om du anser detta som störande, ursäktar jag)

2010-03-15 @ 13:00:28
URL: http://sandrarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback