Tummen upp

Är det inte jobbigt när det är något man vill fråga men man vet inte om man vågar, eller något man vill säga till en person, men man vet inte hur man ska formulera det så det ska komma ut på rätt sätt... jag tycker sånt är skit jobbigt verkligen för jag är världens sämsta talare, även skrivare (som ni nog märkt) ne men jag fuckar alltid till allt så situationen blir 10ggr värre.

Men det är då jag tycker det är så skönt när personen man vill fråga tar upp saken själv, eller snarare ger svar på något man velat fråga bara sådär. Eller någon som bara fattar vinkeln att man antingen vill eller inte vill,,,ja jag hoppas ni förstår vad jag menar.. det är skönt när det bara flyter på.. =)


För övrigt har jag köpt denna Döskallering

Kommentarer
Postat av: kristina

snyggg!

2010-03-28 @ 15:40:56
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Linda

Nice, vart har du hittat den ? :P

2010-04-05 @ 21:33:26
URL: http://dunderkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback