Rude boy

Tonight
I'mma let you be the captain
Tonight
I'mma let you do your thing, yeah
Tonight
I'mma let you be a rider
Giddy up
Giddy up
Giddy up, babe

Tonight
I'mma let it be fire
Tonight
I'mma let you take me higher
Tonight
Baby we can get it on, yeah
we can get it on, yeah

Do you like it boy
I wa-wa-want
What you wa-wa-want
Give it to me baby
Like boom, boom, boom



Idag hade man ju ställt klockan på halv 11, vaknade 6-7 heela tiden eller aah ni fattar flera ggr under dom timmarna jättepigg så stängde av allarmet planerade att gå upp och STENSOMNADE,,,vaknade 14:47 eller något och ja blev så arg på mig själv så rusade upp, såg dessutom att det var för jävla fint väder som jag missat typ hela dagen då,,,maten var kall,,datorn kraschade direkt när jag satte mig vid den. Bra start på dagen? haha nja inte så men får hoppas den blir bättre nu efter jag dratt till gymmet :)

Natacha Peyre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback