Ovanlig tjej?

Många tycker att jag är konstig, ovanlig men ändå en rolig tjej. Gillar inte när folk säger att jag är konstig även om det är på ett positivt sätt.

Men vet att jag inte är så kvinnlig av mig alltid. Och har inte vissa beteenden som andra kvinnor har.

Tex:


1. Ha ett 30tal par skor, jag har ett par jag använder vilket för tillfället är ett par röda all stars, sen har jag dock tre st med skyhöga klackar men inget jag vågar använda nu när det är is. Men hade nog haft mycket mer skor om jag hade haft pengar till det.. (älskar skor)

2. Även ett tusental väskor brukar ju kvinnor kunna ha i sin ägodom. Jag har 3 st, alla är hyffsat stora så jag ska kunna få med mig gymkläder osv..är inte så mycket till småväskor, slutar det med att dom är proppfulla xD

3. Jag älskar att spela spel, har varit en nörd ända sen jag va liten. Alla killar blir chockade när dom hör att jag spelat cs, Diablo 2, Wc3 (War Craft 3)jaa osv osv...ingen tror att jag är den typen av tjej.

4. Älskar att laga mat, baka fast det kanske är rätt kvinnligt?, iallafall är det ju sagt att man ska kunna sånt om kvinna. Men det är kul att exprimentera lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback