Nerslagen

Kan säga så här, jag är typ helt död i kroppen. Planerade in ett konditions pass på gymmet. Cyklade, sprang, gick, stod på crosstrainern i sammanlagt 2 timmar. Då kommer boxningsinstruktören fram och vill ha med mig på sitt pass, vrålighungriga jag sade JA?!,,jag vet inte varför haha... men antog att han hade saknat mig på sina pass den där flummiga tjejen som bara ramlar osv osv...

Ja och idag fick vi testa att boxas mot honom (min död) jag sa ju till honom att ta det lugnt (OM HAN NU KAN KALLA DET DÄR LUGNT ?!)

Fick massa slag i ansiktet och magen, några gjorde mer ont än andra. Trodde jag skulle svimma där i ett tag och kände hur tårarna kom i ögonen. Men tänkte jag kan fan inte va en jävla pussy som börjar lipa för en smäll så bet ihop och tog några till. haha Love hurts eller?

Träna från 17-20:15,,så tror jag skippar att träna imorgon haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback