Människor

Man kan ha varit hyffsat eller väldigt glad hela dagen, men så ska någon männsika förstöra det SJÄLVFALLET. Så nu sitter jag här och tycker att allt känns piss. BARA för att EN (patetisk) människa ska kläcka ur sig något om mig som självfallet personen vet att jag hatar med mig själv. Som att jag inte liksom redan var medveten om det?

I detta fallet är det egentligen bara en patetisk kommentar jag fick nyss, att jag borde haft större bröst för då skulle min nya tröja varit gör snygg på mig...Liksom här har jag hittat en tröjja jag redan tycker sitter gör snyggt på mig så ska någon få mig att börja tänka om?!

Jag har ändå C kupa så om jag nu ska ha bomber hur fan hade den tröjan suttit på mig då? kan ju inte ens knäppa den nu hela vägen upp.. åh blir bara så trött på det..för vad ville personen egentligen att jag skulle göra åt saken? springa och förstora brösten direkt så jag kan använda tröjan?,,,eller kanske lämna tillbaka den?

Ne nu känns det som att jag bryr mig för mycket men ändå,,hatar patetiska kommentarer...Carlos om du hade haft större kuk så kanske någon hade velat ligga med dig...!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback