Gymdags

Dags att dra till gymmet igen känner jag, har fixat massa ny träningsmusik så det lär ju bli lite roligare att träna nu. Var så trött på alla gamla låtar, gjorde nästan så att jag tappade lusten på att träna. För kan verkligen inte träna utan bra musik, så ett tips träna till musik, gärna nya låtar eller ja gamla ni gillar så blir träningen mycket roligare ;)

Men idag lär jag ju träna i en långtröja vill ju inte att det ska se ut som jag fått rabies eller något haha. Fast det ser mycket bättre ut idag, inte rött längre men min fina solbränna är ju förstörd på armarna :( men då får man tänka att det kunde ju varit mycket värre.

Får se om jag hinner blogga mer idag, måste nog sova i stan som vanligt för att kunna ta mig till jobbet/skolan (inte riktigt säker på vad man ska kalla det VUXENDAGIS?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback