Biffen

Stek eller grillad, det är det jag gillar,, men heeeej är det du bloggen, tänkte berätta för dig om min dag nu.

1. Camilla anländer till vuxendagis, ser genast att hon fått en ny lärare men försöker att hålla sig lugn.

2. Dagiset får en bensträckare på 15min, dock kommer båda lärarna sent tillbaka så dagiset får sitta och vänta på dom.

3. Sanna hade ingen penna så hon fick låna Dagis Saras lilla bläckis, som hon genast kladdade flitigt med över det nya pappret vi fått medhäftiga trollkarlar på, tror det handlade om handel?

4. Lunch, drack min första Chai latte som underbara Sara bjöd på TACK :) , sånt alla bloggare måste göra ju HALLÅ haha ;)

5. Fastnar och spelar Ming i biblioteket med Sara som är Mingexperten och Eric som är en aning lurig när man försöker lista ut korten han samlar på..

6. Får äntligen se Johans frisyr, men blir grymt besviken hade förväntat mig något Gustavianskt i stilen men ikke han såg bara ut som en johan som klippt sitt hår på fyllan.

7. Sara och Camilla anländer till Westcoast, Camilla blir besviken på musiken, hade inte förvånat henne om En rosa helikopter började spelas.

8. Camilla går hem och förföljs av något nytt psykfall, behöver nog skaffa sig en stungun eller pepparspray att ha i väskan.


(vet att jag har blandat ihop skrivformerna,,men seriöst jag är så trött så orkar inte rätta,,detta var min dag i alla former)

Sara jag gillar dig :$ hihi

Kommentarer
Postat av: sara

Jag gillar dig med, vi har så kul ihop :) <3

2010-03-25 @ 14:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback