Bete er!

Vet inte vad det är med vissa människor, jag tappar hakan, ögona snurrar hejdlöst, och i min hjärna går tankarna runt, hur fan tänker folk? eller vissa i alla fall.

Vissa med kort stubin som aldrig kan lugna sig och ta en diskussion med än, som inte är ute efter att hitta en lösning utan är ute efter att leta efter mer problem. Blir så trött och orkar inte ens lyssna då stänger av totalt vart vill personen komma?

Eller andra människor som faktiskt inte ens kan öppna sin käft och diskutera om saker över huvudtaget, utan ska köra lågskolenivå istället, trodde man slutade med sånt när man blev vuxen, men har fått det bevisat att så är inte fallet....

Men känns ju gott att man gjort några bra val denna veckan som har gett mig lättnad. Och man märker snabbt när man valt rätt beslut, för då känner man ingen ånger eller fundering på "hur skulle det varit om jag gjort så istället" då känner man sig bara lättad och tänker att man borde gjort det för länge sen.

Förstår någon hur jag tänker eller håller med?


Kommentarer
Postat av: Regina

Vet precis hur du menar!! Med såna där som bara gapar och vägrar lyssna och redan har bestämt SIG för vad JAG tycker, då har jag kommit på att det enda man kan göra e att itta och hålla käften. De e ju inte ens värt att försöka bemöta.

2010-03-24 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback