Du har dödat musiken



Är inte bara en mobil jag måste införskaffa,, även en klocka, eftersom jag inte kan gå runt med mobilen på jobbet och kolla vad klockan är, och så finns det inte en klocka tillhands på alla ställen där man har sina "pass".. så tänkte skaffa mitt första armbandur.

Men vet inte riktigt vilken jag ska välja,, så hjälp mig.

1.


2.


3.


4.

5.



6.


Jag är väll mest inne på en klocka med lite blingbling som kanske märks, men vet inte,, vågar man satsa på en färgglad? eller kommer man tröttna på den snabbt då?,, kanske bättre att köra på en guldig(6) , silver(5) eller svart(3) som passar till allt?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

De finns en snygg helsilverig i den gildiga modellen ungefär på ur o penn på torp som hade passat dej!! just nu halva priset så typ 250 spänn tror jag =)

2010-06-24 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback