Hemsk syn

Såg något ganska hemskt igår på en kund, som säkert såg as nice ut för ett jävla tag sen...i alla fall en tant som var sönderblonderad, söndersolad OCH hade klassisk tribaltatuering i svanken, såg riktigt hemskt ut, detta gör mig glad för att jag inte har tatuering i svanken, kommer aldrig att skaffa det gud, ser så traschigt på äldre dar har jag fått se nu i egna ögon... men detta va inte allt hon hade en magtröjja typ också och en helt del andra tatueringar som såg rätt skabbiga ut nu bara...ne när jag tatuerar mig får det allt bli något smakfullt som kommer att se bra ut om 20år också :)


Det såg mycket värre ut än detta vill jag lova men aah ni kan ju använda fantasin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback