Det blir en till dag på stranden

Så gott att va ledig idag, och fint väder fick jag också som jag beställde, så ska dra med en snygging till stranden :D

Har haft riktigt pissiga dagar det senaste så måste verkligen komma från det och umgås med dom som gör mig lycklig.. jag älskar när man känner känslan av sann jävla lycka då man känner sig så lycklig så man nästan skuttar fram på rosa moln,, och den sanna lyckan kan man då fan bara få av verklighet i livet.

Här kommer jag med lite låtar som vanligt, vet inte om det uppskattas att jag slänger mer lite låtar jag lyssnar på då ock då.

Various Artists – L'Amour Toujours

Mark Oh vs Scatman – Scatman - Radio Mix

Miike Snow – Black & Blue - Netsky Remix

Drunkenmunky – Calabria - Original Radio Edit

Oskar Linnros – Från och med Du

Vibrasphere – Analog Marinade

E.M.D. – Save Tonight












Kommentarer
Postat av: Kristina kittelsen

ha! där va ja med idag

2010-06-21 @ 21:47:08
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback