Can i have your attention plz?

Är det något jag älskar är det att bli uppvaktad, av både vänner och kärleken,, det behöver inte vara något stort bara att dom visar sin omtanke,,det är ju faktiskt tanken som räknas och det gillar jag.

Sen gillar jag även att uppskatta mina nära och kära,, men aah nu tänker jag ge lite tips till uppskattningar budget som exklusivt.

Budget:


1. Massage (kostar inte skjortan precis men alla älskar det)
2. Små presenter som gärna väcker upp ett minne
3. Gör något du vet att den andra gillar trotts att du själv hatar det, tex han älskar att titta på fotboll, men du hatar det,, men sitt där genom matchen ut så ska du se att han nog gör något för dig också som han inte tycker om någon gång,,tex gå och shoppa?
4. Ge komplimanger (gratis och något ingen kan få för mycket av)
5. Laga en god middag, och har du inga kockkunskaper kanske det är bättre du bjuder på en god middag, vilket lika gärna kan vara hämtpizza för vem gillar inte det liksom?


Exklusivt:

1. Bjud på en resa, antingen till det varma eller det kalla,,jag skulle dock föredra det varma alternativet ;)
2. Gå på spa tillsammans
3. Köp något dyrt och skäm bort din partner eller vän, alla gillar allt att känna sig lite bortskämda ibland ;)
4. Åk till en fin restaurang och ät en middag med efterrätt
5. Köp biljetter till en konsert eller match din partner eller vän vill se

Har ni några mer bra tips så låt mig gärna få höra dom i en kommentar :D



Haha hitta denna töntiga bild när jag försöker få till en bodybuilderpose ,,lyyyyyckat!
Men kanske något att satsa på?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

massage kanske oxå borde stå under exklusivt eftersom de kostar samma som en konsert eller matchbiljett om man inte ger dej själv ;)

2010-06-19 @ 13:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback