Camiii is beroende av shopping

Jaha kunde inte hålla mig idag heller,, farligt att jobba i klädbutik,, fick hem detta idag,, han inte prova något dock,, men dom läckra färgerna på shortsen till solbränna var fan dödligt niiice,, inte bara det så satt dom grymt på min röv också,, m m m ! sen lite bling bling på det så är jag summerpimpapproved ;D

 

Till detta skulle jag matcha med antingen en snygg bikini överdel med passande färger till shortsen eller bara köra på helvit eller svart,, eller ett vitt oversize linne med något snyggt tryck på ,,eller aah helvitt går ju dee mää..

Kommentarer
Postat av: Kristina kittelsen

snygga shorts !

2010-06-29 @ 11:24:30
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback