Uppdatering

Har änna försvunnit lite, men har varit fullt upp med jobb, sen har jag varit i Norge och där har jag ingen dator att blogga ifrån, men här kommer lite nytt :)


Osminkade jag gjorde mig iordning för solen,, tittar ut så är det molnigt och blåser,,typiskt när jag är ledig.. prickar bara in alla lediga dagar med dåligt väder,, så tog på mig och sminkade mig, så drog vi in till stan i Norge =)


Ser ut som jag är korthårig på bilden men aah det är i fläta på sidan,, men kanske man hade passat i page? men hade aldrig klippt av mitt hår haha :D

Vi gick i lite affärer, hittade denna klockan, men kände att jag inte hade råd och jag har ju nyss köpt en så det skulle vara onödigt,, men vill ju ha en blängbläng klocka med stort ur,, gick där ifrån med ledsen min,,tro fasen att älsklingen köper den till mig,, gissa om jag blev glad :D <3 dock dålig bild på den kameran fick inte till den riktigt,, men är pärlemor bakgrund i uret så det skimmrar med små diamanter i ringarna :D

Sen vart det hem och vila och mysa till det, vi badade och drack lite förfriskningar, sen somna vi till film,, riktigt mysigt.. dock svimma jag dagen efter så han fick ta hand om lilla mig,, tror jag skrämde skiten ur han när jag for i duschgolvet haha,, men riktigt äckligt var det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback