Paranoid

Min kropp är helt weird, svimmar, är helt utmattad osv osv.. dock känner jag mig lite bättre nu när jag tagit igen mig lite. Var till och med ute på en promenad förut idag i värmen, härligt var det att få röra lite på sig..har inte hänt det senaste så mycket eftersom jag jobbar så mycket och pendlar så är bara hem och sova så fort man kommit innanför dörren.

Men till saken jag är paranoid, alla gravida runt om kring, med dessa putande magar osv,,,så ser jag att min börjar puta nu också, och det känns som den växer hela tiden..eller så inbillar jag mig bara,, eller så börjar jag få kagge?!?!!? sen är det inte bara den som växt utan mina bröst har växt kolosalt det senaste tror det är en hel storlek större nu på mindre än en månad?!?!?! ( dock gillar jag ju det ;) ) men aah ska man vara orolig eller inte är frågan?

Kan ju va bra att kolla upp, för jag vill inte ha babyboom ännu i mitt liv, har liiiite mer saker att göra först.. sen har jag hört att man får en slapp fätta i flera månader efteråt,,, que?! no thanks ! ;)

ser ni bulan nedanför eller :O:O:O WTF!!


Kommentarer
Postat av: Regina

gravvmagen sitter väl lite längre ned ;) börjat med minipiller/ppiller eller ngt??? pussiiiiiii tjejjen

2010-07-15 @ 20:59:56
Postat av: Anonym

att fittan blir slapp är en myt, då fittan är elastisk :P

2010-07-24 @ 20:02:45
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback