USCH USCH USCH

Ja har uppdaterat dåligt men det har hänt lite skit som jag ville reda ut, och nu har jag det, är trött på detta stället jag bor på folk tror på allt dom hör och ser och sprider ut massa skitsnack bara. Sen får man reda på det och går in i ett chocktillstånd ungefär. Ibland undrar jag vad tror folk om mig egentligen, att dom kan tro jag är kapabel till vissa saker.

Folk verkar ju se mig som värsta slampan iallafall, men fattar inte när jag skulle haft tid med det beteendet för det mesta sitter jag hemma eller är på gymmet. Eller är med mina vänner och man vet ju att man gör inte sånt med sina vänner ellerhur? tror ni fattar va det handlar om. Iallafall sjukt trött på det bara,,,speciellt när folk som knappt känner eller inte ens träffat mig säger massa saker om mig..Eller att man ens orkar snacka på det viset förstår jag inte heller vad får man ut av det ?

Men men skit ner er =)

Kommentarer
Postat av: Erik

Ja det stämmer att många gissar sig fram till saker om folk, men dom vet nog egentligen att dom gör fel när dom gör så

2010-01-18 @ 13:24:43
URL: http://newjerseydevils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback