Träningskläder

På framsidan på blogg.se såg jag denna bilden på träningskläder tittade ju in direkt blev jätte sugen på nya träningskläder nu inför vår och sommaren. Gillar shortsen väldigt mycket så ska nog bli ett par sånna efter jag deffat mina ben litegranna. Är jätteglad för min träning går frammåt nu kan se resultat specielt på mina armar och mage. Det är väll inte det att jag tycker jag är tjock jag vet att jag är smal men jag gillar att träna och se resultat. Tycker alla borde träna hälsosamt det är bra för kroppen och lever längre och hälsosammare gör man ju också.

Tränade idag i ungefär 1,5timma, hade en kvart på mig till gymmet hemifrån mig för ville sola innan. Den vägen brukar ta 40min att gå, men jag han på en kvart sprang som en galning med träningsväskan. Om någon såg mig eller hade sett mig hade dom nog trott jag vart jagad eller något så som jag sprang men kom ju fram i tid.

Men sen när man kommer hem hör man det första " Jaha är du redan hemma... " man bara hej på dig också och vadå redan hade varit borta i 3 timmar tror jag :S bara för att han bara har suttit i soffan och mumsat onyttigheter som vanligt och tror kilona bara ska rinna av honom någon dag..


Snyggt ellerhur? ;)

Bild tagen från
http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Louise

haha :D

2010-01-20 @ 07:28:59
URL: http://louisara.blogg.se/
Postat av: Louise Johansson

Riktigt snyggt vart de.

Riktigt härligt att träna

2010-01-20 @ 08:23:56
URL: http://louisejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback