Tjiiijoor

Lite kul på gymmet tänkte på det igår, alla dom där tjejerna som är där värsta uppklädda och sminkade. Dom vågar inte bli svettiga, vågar inte röra på sig, dom står där och petar på maskinerna lite och skrattar typ bara. Sen går dom stolta därifrån och tycker dom har tränat. Stör mig en aning, när jag är där blir jag svettig som ett djur, försöker göra så mycket som möjligt och vill verkligen ta ut mig. Visst kan erkänna jag rättar till min toffs ibland.
.Men ändå va fan gör dom brudarna där undrar jag ibland, bara blockar maskiner genom att sitta på dom och tjöta...

någon som känner igen sig?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

mm jag tar oxå alltid ut mej på gymmet o inte står o snackar... så sjukt störande när folk knappt rör på sej o bara stör sså man inte kan koncentrera sej ;)

2010-01-09 @ 01:12:22
Postat av: Joe igen

när ska vi träna då cammi

2010-01-09 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback