Tävling

Ni ska gissa vad jag hatar mest av alla dessa alternativen nedanför det finns bara ett rätt svar. vinsten gynnar mest bara bloggare eller folk med egna hemsidor dock dvs att man får en länkning. Men har du inte något av det kan jag lägga upp bild och namn på dig istället ;)

Vad hatar jag mest?

*Levergryta
*Att vara pank
*När datorn inte funkar
*Barn
*Killar som taffsar
*Rutmage
*Rea
*Russin
*Avundsjuka tjejer


Ja vad kan det vara? Tävlingen är slut på söndag så inga kommentarer kommer att visas förens dess för att inte göra det för lätt. ( menar finns det massa svar på ett alternativ är det stor chans att någon mer gissar på det också bara för det)

GAAH AAAAARG !!


Kommentarer
Postat av: Robbin Ekström

*Avundsjuka tjejer

2010-01-12 @ 18:23:25
Postat av: Cim

Killar som tafsar =D

2010-01-12 @ 18:48:16
Postat av: emil wiberg

*Killar som taffsar gissar jag på.

2010-01-12 @ 18:48:35
Postat av: carro

vad jag vet så hatar du väll typ allt där:P

2010-01-12 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback