Swimsuit

Sånna här baddräcker är faktiskt rätt snygga, MEN MEN MEN solbrännan kommer ju se helt tokig ut :S och jag som hatar sträck är väll dessa mardrömsscenarium. Helts skulle jag vilja kunna sola topless på stranden utan att det blir en uppståndelse över det, inte så att jag menar att alla vill stirra på mina bröst. Men så fort någon solar topless då tittar faktiskt även jag för det är ovanligt, och sen känns det som killar kommer ta kort eller något så ne det går inte här. Därför jag skulle vilja bo i LA och kunna gå runt så på stranden utan att någon bryr sig. Ja LA är nog det stället jag skulle vilja flytta till inte bara för det utan för att jag också tycker det ser så fint ut där och det faller i min smak helt enkelt. Att bosätta sig där är ett av mina mål, vill någon rymma med mig dit eller?

Man lär få fina linjer måste ju se ganska sjukt ut i sängen, eller aah finns ju killar som iförsig tycker sånt är snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback