Stör mig

Stör mig faktiskt lite på när man planerar saker med folk, och dom inte berättar om det har skett något förhinder eller att dom ska göra något annat, så sitter man själv och väntar hemma så hela dagen går åt hellskog... Har man då även skickat sms osånt och frågat hur det blir och man ens får svar då ärdet lite irriterande..

men men... har varit ute med min hund nu och gått i djupaste snön så känner att jag är kall om benorna nu men gott med en liten vinterpromenad, det är ganska sjukt att snön har legat så länge som den har.

Btw så finns det några kolstolpar på ett ställe här som ska föreställa konst ?! men iallafall rådissade min hund dom och urinerade dom antar att han inte heller gilla konsten haha..


Kommentarer
Postat av: Li

Sjukt att du skrev det inlägget idag för det var precis det som hände mig. Jag hade planerat en sak runt halv 4, men halv 3 får jag besked att det inte blir så. Nehe, då kunde jag gjort vettigare saker än att vänta. Dumt!

2010-01-24 @ 16:21:25
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback