Saker ni inte

trodde om mig... eller som jag antar iallafall att ni inte tror om mig.

1. Jag är jätte datanörd, inte många som tror att jag gillar att sitta och spela Diablo 2 och wc3 osv. Men förr när det var lov i skolan ja då satt jag och mina bröder och lirade bort hela loven kan man säga. När man kom tillbaka till skolan var man blek medans alla andra var bruna som peppakakor. Ångrar nu att man inte var ute mer på sommaren då.

2. Jag tycker det är skit kul att snickra, bygga hyllor och andra möbler. En hel del av det jag har i mitt rum har jag gjort själv. Och inte för att skryta så hade jag MVG i träslöjd haha

3. Snö och kyla är det värsta jag vet


Sen vill jag avsluta med att säga att, kaxiga och taskiga killar tyder på liten kuk. Och sportfånar är bara dryga och att när man beter sig så är man så oattraktiv så det inte är sant..

Och nu gjorde pappa precis det jag HATAR typ ska klappa än på huvudet eller bara peta på än, det gör mig så förbannad så nu slog jag i armbågen som fan i skrivbordet. Känner att humöret är på topp nu, jag vill ha maaat !


Ge mig sommar och värme NUUUU! ett av mina mål är att flytta till ett land där det aldrig är kallt, där det aldrig snöar.

Kommentarer
Postat av: R

juste glömde säga om du vill spela d2 så adda mig på de^^ spelar i ladder just nu ravo är acc namnet.. skriv gärna ditt om du vill spela nån gång haha ^^

2010-01-01 @ 20:49:09
Postat av: Niclas

Vilken snygg kropp du har. Det är sånt där som gör sommaren så trevlig! Häftigt med en tjej som lirar datorspel utan att se ut som en nörd, haha.

2010-02-04 @ 09:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback