Kamera

Tänkte köpa mig en bloggkamera kanske, eller aah tänker väll ha den till mer än det men skulle förenkla det hela att ha en egen som man kan ha med sig överallt. Så skulle det bli mer egna bilder än randoms, skulle ni gilla det ?

Och denna jag har hittat kan man även filma med så då kommer det lite videoinlägg också :D

Denna är det jag är lite inne på 990kr är denna något att ha från samsung ???
eller har ni tips på en annan bättre kamera ?

Den ska även finnas i rosa, men kändes så fjantigt..helt plötsligt finns ju alla teknikprylar i rosa också.. tar hellre en silvervit nyans ser mer stilrent ut :)

Kommentarer
Postat av: louice

ett tips! Ta inte samsung min kamera för 1500... paja nyss utan att jag gjort ngt...



har i efterhand fått reda på at samsung inte göt så bra kameror... jag skulle välja en ixsus!!! sjukt bra men ngt dyrare tror ja!



lycka till!!!

kram fröken L

2010-01-22 @ 11:32:28
URL: http://www.metrobloggen.se/FrokenSjokapten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback