Hemkommen

kommit hem från gymmet nu blev två timmar där, men kände att träningen idag inte var så effektiv som den brukar. Men stog i en halvtimma och sparka och slog på säcken, det är så härligt att bara få slå ur sig massa ilska med slag och sparkar. Och det känns att kroppen får träna och man blir riktigt svettig och go. Dock är mina knogar röda nu och ömma men men... DONT FUCK WITH THIS PUSSY säger jag bara hahah :D

Skrämde till och med en kille som var där pga att jag såg så arg ut när jag slog på den, men va fan man kan ju inte se värsta happy ut haha.

Nu ska jag duscha och sen slagga till en film TJAARRRÅÅÅ ;)

Ett stycke liten tv und platsblomma tänkte säga det till er innan ni tror att den är äkta ;)

Kommentarer
Postat av: mathy b

sv:åh va gulligt att du tycker det :D:D

2010-01-23 @ 12:08:07
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback