Gott

Blev 2 och en halv timma på gymmet idag, så solade jag i 20min också,, det är så gott testade lite nya maskiner och saker idag. Har precis lagat till lite kyckling och grönsallad det är så gott och nyttigt :) är helt besatt av kyckling det är ju gott till allt varje dag haha ( kan knappt tro att jag säger detta som va vegetarian för mindre än ett halvår sen)

Undrar vad man ska göra imorn, dra till gymmet igen? känner att jag börjar förvandlas till en träningsnarkoman igen.. min bror åker dock till Sthlm imorn igen : / får försöka mig på att dra dit snart nu när han har en ny lya :)

Jag till sommaren hoppas jag ( bilden innan att jag skulle bli ett muskelberg va ju såklart bara på skoj)


Kommentarer
Postat av: Sture

Nice bild på dig!

2010-01-10 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback